הבעיה:

כיום, אנחנו מוקפים בפרסומות, מודעות, סרטונים ומלא מסרים שיווקיים,
באינטרנט, דרך המייל, הפייסבוק, הטלוויזיה ובכל המדיות השונות.
כך, נוצר מצב בו אנחנו הופכים להיות עיוורים למסרים שחוזרים על עצמם,
וששמענו אותם ושוב ושוב.
ביטויים כמו "שירות אמין" או "יחס אדיב" – לא אומרים כלום עבורנו,
הם הפכו לקלישאות שאנחנו עיוורים להם ושלא מצליחים לעבור אלינו. 
אם פעם היה מספיק לקרוא לילד בשמו,
ועל אריזה של כדורים לדיאטה היה מספיק לכתוב "כדורים לדיאטה",
היום בשוק רווי פרסומות ומסרים,
המסר שלכם חייב להיות מדויק אבל פשוט, כזה שמעביר את התועלת בצורה ברורה –
על מנת שהלקוחות ישימו אליו לב.
.

הפתרון:

כדי לדאוג שהלקוחות שלכם ישימו לב אל המסרים שלכם – הם צריכים להגיע אליהם,
ובשביל זה עליכם להיפרד מהקלישאות, ומהביטויים שכולנו שמענו ומכירים.
האמת היא, שזה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים:
אתם לא צריכים לשבור את הראש ולהמציא ביטויים חדשים כמו בפרסומות,
אלא פשוט לכתוב בצורה ברורה ופשוטה למה אתם מתכוונים.
.
דוגמאות:
במקום שתעידו על עצמכם שאתם נותנים  "ליווי אישי ", אתם יכולים להסביר ->  
"אני אלווה אותך יד ביד, כך שלא תצטרך להתמודד לבד בהחלטות הקשות"
במקום לכתוב "להגשים את הפוטנציאל האישי", אפשר לכתוב -> 
"להשיג את המטרות שחשובות לך בחיים ולחיות בפועל את החלומות שלך!"
"טיפול הוליסטי" ->"נטפל בכל הגורמים של המחלה שלך, גם הפיזיים וגם הרגשיים."
"הגשמה מקצועית" -> "תעבוד ותתפרנס ממה שאתה אוהב ותקום בבוקר עם תחושה של סיפוק."

התוצאה:

כאשר תוותרו על הקלישאות,
ותתארו את התכונות של השירותים שלכם בצורה פשוטה וברורה,
המסר שלכם יהפוך ממסר עיוור, למסר עובר (ישר אל תשומת הלב של הלקוחות שלכם) –
כך שתהיו בטוחים שקהל היעד שלך יבין את הערך של מה שאתם מציעים לו!
שיהיה בהצלחה!

עם איזה קלישאות אתם מתמודדים? ספרו לי בתגובות