מתנות להורדה מידית:

הדרכות ומדריכים חינמיים בכתיבה שיווקית

הדרכה מוקלטת:

איך לבנות רשימת דיוור שמייצרת מכירות, וכיצד להגדיל אותה באופן קבוע, גם אם אין לכם תקציב.

זה מה שתלמדו בהדרכה:

  • למה צריך וכדאי לבנות רשימת דיוור, ואיך זה יכול להקפיץ את העסק שלכם. 

  • כל מה שצריך כדי לבנות רשימת דיוור התחלתית עם קהל יעד מדויק, ומהמשאבים הקיימים שלכם – (אני ממש מסבירה רכיב רכיב..).

  • איך להוסיף נרשמים חדשים לרשימה באופן קבוע, גם אם אין לכם תקציב לפרסום ממומן.

  • איך בונים מתנה חינמית מעולה, שגורמת לקהל היעד להצטרף לרשימה, נותנת ערך אמיתי, אבל גם משרתת את האינטרסים שלכם ומבהירה את היתרונות המקצועיים שלכם.

מדריך כתוב במתנה:

מי רוצה למכור לחברות וארגונים?
המדריך שיגלה לך, את 5 הטעויות בכתיבה ופניה לחברות וארגונים

על המדריך:
  • לעבוד עם חברות וארגונים הוא חלום של המון בעלי עסקים –  כי זה שוק עם תקציבים גדולים שמיועדים מראש כדי לרכוש סדנאות, הרצאות, פעילויות ומתנות לעובדים.
  • הבעיה היא, שפניות רבות לחברות וארגונים לא זוכות למענהולא בגלל שהסדנאות שמוצעות לא טובות, או שההרצאות לא מרגשות והמתנות לא משובחות – אלא בגלל שהפונים, לא יודעים איך לכתוב ולפנות לחברות וארגונים! 

  • זו בדיוק הסיבה שכתבתי את המדריך, בעזרתו תגלו 5 טעויות שאם תמנעו מהן, תגדילו את הסיכוי שלכם למכור לחברות, מוסדות וארגונים.

מיני - קורס במתנה:

למה לא רוכשים מהאימיילים שלי?

בסדרת סרטונים תלמדו מהן הטעויות הנפוצות בכתיבת אימיילים, ואיך לתקן אותן כדי למכור יותר:

  • סרטון 1: תדירות שליחת אימיילים – איך החשש מלהציק לרשימה מחבל במכירות שלנו
    וכמה מיילים לשלוח, כדי שזה לא יקרה.
  • סרטון 2: שתי טעויות בכתיבת כותרות ושתי דרכים לכתוב כותרות מעולות.
  • סרטון 3: טעות (לא רק) של מתחילים: כותבים לקולגות ולא לקהל היעד.
  • סרטון 4: מוכרים כדרך אגב, או לא מוכרים בכלל – ומהי הדרך הנכונה.

תבנית בכתיבה שיווקית במתנה:

תבנית לכתיבת BIO ברשתות חברתיות, להשגת יותר פניות והפניות מרשתות חברתיות.

בעזרת התבנית, תמשכו את תשומת ה- ♥ שלהם ותבהירו מייד:

  • למי אתם עוזרים ואיך – כדי שקהל היעד יבין מיד שאתם יכולים לעזור לו.
  • מה מיוחד בכם או בגישה שלכם – כדי ליצור חיבור עם קהל היעד, ולתת לו סיבות טובות לפנות דווקא אליכם לעזרה.
  • מהם השירותים השונים שלכם – כדי להבהיר למתעניינים שהם יכולים לקבל מידית עזרה מקצועית, מותאמת בול למצב ולהעדפות השונות שלהם.
  • ומה לעשות עכשיו – כדי להכות על הברזל כשהוא חם, אתם תניעו אותם ליצור אתכם קשר.