117862_7549כתיבת מאמרים, זו דרך מעולה לשווק ולהשיג לקוחות שמחפשים בדיוק את מה שאתם מציעים. מאמר טוב שמעניק ערך וידע לקהל היעד, מסקרן את הקוראים ובאופן טבעי גורם להם לרצות לשמוע ממך עוד. פיזור מאמרים באתרים מקצועיים ובפורטלי תוכן שונים בו קהל היעד נמצא, יחד עם חתימה עם קישור אל האתר שלכם, תייצר תנועה קבועה אל האתר שלכם, וחשיפה אליכם ואל השירותים שלכם. קישור אל המתנה החינמית שלכם, יזרים תנועה קבועה של נרשמים לרשימת התפוצה שלכם. 
כתיבת מאמרים בבלוג שלכם באתר, תקדם אתכם בגוגל ותחשוף אליכם קהל חדש שמחפש את מה שיש לכם לתת.
.
אבל,
בעלי עסקים רבים מכריזים על עצמם, שהם לא יודעים לכתוב.
תנו לי להרגיע אתכם – זה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה מניסיון, כתיבת מאמרים זו מיומנות נרכשת, וככל שתכתבו יותר, כך תשתפרו יותר בכתיבה ועם כל מאמר יגיע גם הרעיון למאמר הבא.
ובשביל לעזור לכם לעשות את הצעד הראשון, הנה תבנית פשוטה שתקל עליכם את מלאכת הכתיבה,
ותאפשר לכם להעניק את הידע שלכם בקלות ובמהירות, מבלי להתפשר על איכות המאמר.
.
באנגלית קוראים לתבנית המאמרים האלו  "HOW TO", כלומר – איך לעשות משהו, או להשיג.
אז הנה הסבר על התבנית:
/
נתחיל בכותרת:
הכותרת היא פשוטה ומסבירה איך לעשות או להשיג דבר מסוים שקהל היעד שלכם מעוניין בו.
לדוגמא:
איך להשיג את בן הזוג שתמיד חלמת עליו?
איך לחזק את מערכת החיסון שלכם לקראת החורף?
אפשר להוסיף לכותרת על מה לא תתפשרו, או יתרונות של הפתרון, לדוגמא:
איך להשיג את בן הזוג שתמיד חלמת עליו, מבלי להתפשר על העצמאיות שלך.
איך לחזק את מערכת החיסון שלכם לקראת החורף, בצורה טבעית ועם מצרכים פשוטים שנמצאים בכל בית.
וכך הלאה….
/
הפסקה הראשונה היא הקדמה.
אם בכותרת דיברנו על איך לעשות דבר מסוים, בפסקה הראשונה כדאי להסביר למה כדאי לעשות זאת.
אתם יכולים לכתוב על הבעיות והקשיים שקהל היעד שלכם מתמודד, שבגללם כדאי לו לעשות את מה שכתבת בכותרת.
לדוגמא, אם המאמר עוסק בדרכים לחזק את המערכת החיסונית, תדברו על מחלות החורף והקשיים שמתלווים למחלות החורף (כאבים, חום וכדומה), על היעדרות מעבודה, על הסיבוכים שיכולים לקרות בעקבות מחלות החורף, וכדומה.
אחרי הפסקה הראשונה, עוברים לגוף המאמר.
כאן נפרט את השלבים שצריך לעשות, בכדי להשיג את מה שכתבנו עליו בכותרת.
את הפתרון נחלק לכמה פסקאות:
במקרה שאנחנו מציגים מפת שלבים בדרך אל הפתרון – כל פסקה תייצג שלב אחר בפתרון.
במקרה שאנחנו מציגים במאמר מספר שיטות שונות או טיפים,
כל פיסקה תייצג שיטה או טיפ מסוים.
נמספר כל פסקה, ונציג בה כל שלב או דרך, בכמה משפטים מלאים וברורים.
מומלץ לכתוב מאמרים בין 3-7 שלבים או שיטות.
article
פסקת סיום
אחרי שהצגתם את השלבים לפתרון, סיימו את המאמר עם פסקה בה תתנו כמה מילות סיכום,
תדגישו את הערך שנתתם, ותוסיפו איזו המלצה או עצה ליציאה לדרך.
אבל זה לא הסוף – כי לסיום נצרף קריאה לפעולה – 
וזה אומר, שנקרא או נבקש מהקוראים לעשות משהו שאנחנו רוצים: 
כמו להגיב, לעשות לייק, להירשם להורדת מתנהחימית שלנו, או להשאיר פרטים למידע נוסף.
וזהו, עכשיו מאמר שלכם מוכן!
כל מה שנשאר לכם לעשות זה להפיץ אותו,
למשוך אליכם יותר לקוחות, להצליח ולעשות חיל –
וכשתעשו את זה, ברור שאמא תתגאה ותשמח (:
אהבתם? ספרו לי על זה בתגובות!