יש ברשת מגוון של כלים מעולים, שיעזרו לכם לתכנן, 
לעצב, להוסיף צבע ועניין לתכנים שלכם, לערוך סקרים ואפילו לבנות אתר,
והכי כיף, שתוכלו להשתמש בהם לגמרי בחינם .

הנה רשימה של כמה כלים חינמיים שאני ממליצה עליהם:

.

תמונות חינמיות:

לכל מאמר או פוסט כדאי לצרף תמונה מתאימה, זה מושך, זה מוסיף עניין וצבע.
אתרים שמוכרים תמונות יש בלי סוף,
אבל יש גם אתרים מעולים שמציעים תמונות חינמיות איכותיות,
שתוכלו להשתמש בהם ללא חשש להפרת זכויות יוצרים (מומלץ לבדוק ליתר בטחון, כל אתר את הרשיון שלו).
תוכלו למצוא תמונות שילוו את התוכן שלכם, פשוט על ידי מילות חיפוש רלבנטיות.  
דוגמא לאתרים כאלו:
.
עיצוב תמונות וגרפיקה:
ליצור תמונה עם כיתובCANVA – הוא אתר שמאפשר לעצב לפי תבניות מוכנות, תמונות לרשות חברתיות פליירים, כרטיסי ביקור, באנרים, קאברים ועוד שימושים שונים. עם canva תוכלו גם להוסיף כיתוב לתמונות שלכם, ואייקונים לדפי הנחיתה שלכם.
אני אוהבת להשתמש באתר הזה, בין היתר, אני משדרגת את דפי המכירה שלי, עם אייקונים ואייטמים שונים, שעיצבתי דרכו .
האתר ממש קל ונוח לשימוש, ומאפשר לכם להוסיף גרפיקה שנראית סופר מקצועית, לגמרי בחינם. 
יש שם אייטמים בתשלום, אבל השפע החינמי הוא בהחלט גדול ונרחב.
.
פונטים בעברית בחינם:
גוגל פונטס מחלקים במתנה, פונטים מדליקים בעברית.
הפונטים מאושרים לשימוש מסחרי (אתם יכולים בשקט להשתמש בהם בפרסומים שלכם), ויאפשרו לכם לגוון ולשדרג את העיצובים שלכם, – כי בינינו, פונט אריאל כבר קצת מאוס (;
.
מפת חשיבה:
אחרי שבניתם את האתר שלכם, אתם צריכים לתכנן את התוכן.
עם מפת חשיבה, תוכלו לתכנן תוכן לאתר, סדנה, או כל רעיון אחר שתרצו לפתח
זה פשוט כלי מעולה, לתכנן, לתעד ולשלוט בכל הצדדים השונים של הפרויקט החדש שלכם, ולהוציא אותו לפועל.
 אתר xmind יאפשר לכם לבנות את מפת החשיבה שלכם,
שתכלול את כל השלבים בדרך אל הגשמת הרעיון שלכם!
.
יצירת טפסים:
אם אתם רוצים לשלוח סקר ללקוחות שלכם, או  לבקש משוב על סדנא שעשיתם,
עם גוגל דוקס תוכלו לבנות טופס מפורט שגם נראה טוב,
וגם יעזור לכם להשיג את כל המידע החשוב מהלקוחות שלכם.
הטפסים פשוטים לבנייה, ואם אתם בכל אופן מתקשים,
בצעו חיפוש בגוגל על "איך לבנות טופס בגוגל דוקס", יש בשפע.
.
רעיונות לתוכן שיווקי שימשוך אליכם לקוחות.
במדריך "שפע של תוכן" שיצרתי, תוכלו ליהנות משפע רעיונות
לפוסטים, מאמרים וסרטונים, לפייסבוק, לאתר, לדיוורים ולאן שתבחרו –
רעיונות לתכנים שיבנו לכם נוכחות באינטרנט,
יצרו חיבור ואמון ביניכם לקהל היעד שלכם,
יסבירו להם למה כדאי לפנות אליכם ולא למתחרים,
ויבשלו אותם לרכישה!
המדריך מותאם במיוחד למאמנים, מטפלים ויועצים עסקיים,:
.
עד כאן אני, עכשיו תורכם:
אם יש לכם שאלות או המלצות משלכם, מוזמנים לשתף בתגובות.
.
והכי חשוב – שיהיה בהצלחה!