תבניות והדרכות בכתיבה שיווקית

עושות חיים קלים, סוגרות לכם פינות,

ובהשקעה קטנה של כסף, עוזרות להשיג לקוחות (:

קורס דיגיטלי כולל תבניות בכתיבה שיווקית:

הקורס לכתיבת תוכן לאתר

בקורס לכתיבת תוכן משובח לאתר תלמדו לכתוב:

  • טקסט לעמוד הבית, שיבהיר מידית לקהל היעד שלכם שהוא הגיע למקום הנכון, וישיג לכם לידים מידית.

  • טקסט לדף האודות, שמציג את היתרונות שלכם כאנשי מקצוע, ויוצר אמון וחיבור עם לקוחות פוטנציאלים.

  • טקסטים לדפי שירותים יקרים: כמו תהליכי ליווי, קורסים, סדרות טיפול וכדומה. 

  • טקסטים לשירותים ומוצרים במחירים נמוכים: כמו סדנאות קצרות, מוצרים דיגיטליים, מוצרי כניסה וכדומה.

  • ועוד תכנים נוספים, שיעניקו ערך לקהל היעד שלכם ויעניקו להם סיבות טובות לפנות אליכם. 

ערכה דיגיטלית, כולל תבנית כתיבה:

למכור לחברות וארגונים

הערכה כוללת:

  • תבנית מפורטת לכתיבת דף השירות / מוצר שלכם.
    שלב אחרי שלב, כולל דוגמאות מנוסחות. 
  • הדרכה מוקלטת: הסוד בפניה לחברות וארגונים.
    בהדרכה תגלו, מה באמת חברות,מוסדות וארגונים רוצים ומחפשים, ואיך נכון לפנות אליהם.
  • הדרכה מוקלטת: למקסם את הפניה.
    כלים שונים, שיעזרו להגדיל את הסיכויים לכך שמקבלי ההחלטות בארגונים שאתם פונים אליהם, יגידו לכם כן.
  • הדרכת בונוס:  8 דרכים לאתר ולהגיע לחברות וארגונים. 

קורס דיגיטלי לבניית רשימת דיוור מאפס:

הקורס לבניית רשימת דיוור שמייצרת מכירות

בעזרת הקורס, תלמדו:
  • לכתוב מדריך חינמי שנותן ערך מדויק ואיכותי,
    ו
    מפגין את הייחוד והאיכויות שלכם כאנשי מקצוע.
  • לכתוב דף נחיתה ומסרים שיווקיים להפצת המדריך, ומשיכת קהל יעד מדויק והגדלת הרשימה.
  • לבנות את הרשימה הראשונית שלכם,
    מהמשאבים הקיימים שלכם – כדי שמידית תוכלו להתחיל למכור להם. 
  • להשיג באופן רציף ובערוצים חינמיים, נרשמים חדשים שתוכלו למכור להם את השירותים והמוצרים שלכם.
  • הקורס כולל הדרכות מוקלטות ו- 11 תבניות עם מבנה מפורט שלב אחרי שלב ודוגמאות מנוסחות מעולם האימון, היעוץ והטיפול, כדי שיהיה לכם קל ליישם.

ערכת תבניות לשיווק וובינרים:

וובינר בנוכחות מלאה

הערכה נוצרה כדי לעזור לכם למלא את הוובינרים שלכם במשתתפים, כדי שתשיגו כמה שיותר מכירות. 
הערכה  כוללת:

  • תבנית לכתיבת דף הרשמה משכנע ומרשים לוובינר שלכם + תבנית לכתיבת דף תודה שמעודדת את המעורבות של הנרשמים.
  • תבנית לכתיבה של מסרים שמזמינים את קהל היעד להרשם לוובינר מכיוונים שונים.
  • תבניות לכתיבה של מסרים שמעודדים את הנרשמים להגיע בפועל לוובינר – כדי להגדיל את מספר הנוכחים, כי יותר נוכחים -> יותר מכירות.
  • תבנית לכתיבת מסרים לצפייה בהקלטה של הוובינר, כדי למקסם את המכירות והתוצאות מהוובינר שלכם.