תבניות והדרכות לכתיבה שיווקית

עושות חיים קלים, סוגרות לכם פינות,

ובהשקעה קטנה של כסף, עוזרות להשיג לקוחות (:

קורס דיגיטלי, כולל תבניות מנוסחות:

לכתוב פוסטים ולמשוך לקוחות

הקורס כולל:
  • 8 הדרכות על כתיבת 8 סוגי פוסטים שונים, שיוצרים חיבור עם קהל היעד ותהליך הבשלה לרכישה.
  • הדרכה על אסטרטגיית תוכן – מה, כמה ואיך לכתוב בזמן מכירה ובשוטף.
  • לפחות 2 דוגמאות מנוסחות, מכל סוג פוסט – כדי שיהיה לכם קל ליישם.
  • בונוסים ועוד דברים טובים.

תכנית פעולה:

לקוחות בתקופות חלשות

תכנית פעולה לשיווק מוצרי כניסה גמישים במחיק ובפורמט:
  • אידאלי לתקופות חלשות, כמו חופשת הקיץ, חגי תשרי, שגרת קורונה, או סתם כשיש ירידה בלקוחות.
  • כולל 10 משימות ליצירה ושיווק מוצר נגיש, שייקל על כניסה של לקוחות חדשים לעסק, ויעניק להם ערך רב ורושם טוב, כדי שימשיכו למוצרים במחירים גבוהים.
  • לא חייבים תשתית שיווקית או תקציב פרסום – בניתי את התכנית, כך שתוכלו לבצע אותה גם אם אין לכם תקציב, או אפילו דפי נחיתה – פשוט להפשיל שרוולים, ולנצל משאבים

קורס דיגיטלי עם הדרכות ותבניות:

הקורס לכתיבת תוכן לאתר

קורס דיגיטלי לכתיבת תוכן משובח לאתר, שעושה את העבודה: משיג יותר לידים ופניות של לקוחות.
בקורס תלמדו:
  • איך לכתוב עמוד בית חכם, שמבהיר מידית לקהל היעד שאתם יכולים לעזור להם. 
  • כיצד לכתוב את עמוד האודות כדי ליצור אמון ביניכם לקהל היעד ולהפגין את היכולות המקצועיות שלכם. 
  • איך להציג את השירותים שלכם, כדי לתת סיבות טובות לקהל היעד לרכוש אותם. 
  • ועוד תכנים נוספים, שיעמיקו את ההיכרות אתכם.

ערכת תבניות לכתיבה שיווקית:

וובינר בנוכחות מלאה - חדש

הערכה מתאימה:
  • למאמנים, מטפלים ויועצים שמשתמשים,
    או רוצים להשתמש בוובינרים ככלי למכירות,
    ורוצים להגדיל את נפח המשתתפים והמכירות שלהם.
  • לעסקים שעורכים, או רוצים לערוך לייבים בפייסבוק,
    ורוצים להגדיל את החשיפה ללייבים שלהם
    ובעקבות זה למכירות שלהם.
  • לשיווק הדרכות מוקלטות מראש –
    כי תוכן טוב שבנוי נכון, מוביל למכירה.

ערכה דיגיטלית, כולל תבנית כתיבה:

למכור לחברות וארגונים

הערכה כוללת:

  • תבנית מפורטת לכתיבת דף השירות / מוצר שלכם.
    שלב אחרי שלב, כולל דוגמאות מנוסחות. 
  • הדרכה מוקלטת: הסוד בפניה לחברות וארגונים.
    בהדרכה תגלו, מה באמת חברות,מוסדות וארגונים רוצים ומחפשים, ואיך נכון לפנות אליהם.
  • הדרכה מוקלטת: למקסם את הפניה.
    כלים שונים, שיעזרו להגדיל את הסיכויים לכך שמקבלי ההחלטות בארגונים שאתם פונים אליהם, יגידו לכם כן.
  • הדרכת בונוס:  8 דרכים לאתר ולהגיע לחברות וארגונים.