מתנות להורדה מידית:

הדרכות ומדריכים חינמיים בכתיבה שיווקית

הדרכה מוקלטת:

איך לבנות רשימת דיוור שמייצרת מכירות, וכיצד להגדיל אותה באופן קבוע, גם אם אין לכם תקציב.

זה מה שתלמדו בהדרכה:

  • למה צריך וכדאי לבנות רשימת דיוור, ואיך זה יכול להקפיץ את העסק שלכם. 

  • כל מה שצריך כדי לבנות רשימת דיוור התחלתית עם קהל יעד מדויק, ומהמשאבים הקיימים שלכם – (אני ממש מסבירה רכיב רכיב..).

  • איך להוסיף נרשמים חדשים לרשימה באופן קבוע, גם אם אין לכם תקציב לפרסום ממומן.

  • איך בונים מתנה חינמית מעולה, שגורמת לקהל היעד להצטרף לרשימה, נותנת ערך אמיתי, אבל גם משרתת את האינטרסים שלכם ומבהירה את היתרונות המקצועיים שלכם.

מדריך כתוב במתנה:

מי רוצה למכור לחברות וארגונים?
המדריך שיגלה לך, את 5 הטעויות בכתיבה ופניה לחברות וארגונים

על המדריך:
  • לעבוד עם חברות וארגונים הוא חלום של המון בעלי עסקים –  כי זה שוק עם תקציבים גדולים שמיועדים מראש כדי לרכוש סדנאות, הרצאות, פעילויות ומתנות לעובדים.
  • הבעיה היא, שפניות רבות לחברות וארגונים לא זוכות למענהולא בגלל שהסדנאות שמוצעות לא טובות, או שההרצאות לא מרגשות והמתנות לא משובחות – אלא בגלל שהפונים, לא יודעים איך לכתוב ולפנות לחברות וארגונים! 

  • זו בדיוק הסיבה שכתבתי את המדריך, בעזרתו תגלו 5 טעויות שאם תמנעו מהן, תגדילו את הסיכוי שלכם למכור לחברות, מוסדות וארגונים.

מיני - קורס במתנה:

למה לא רוכשים מהאימיילים שלי?

בסדרת סרטונים תלמדו מהן הטעויות הנפוצות בכתיבת אימיילים, ואיך לתקן אותן כדי למכור יותר:

  • סרטון 1: תדירות שליחת אימיילים – איך החשש מלהציק לרשימה מחבל במכירות שלנו
    וכמה מיילים לשלוח, כדי שזה לא יקרה.
  • סרטון 2: שתי טעויות בכתיבת כותרות ושתי דרכים לכתוב כותרות מעולות.
  • סרטון 3: טעות (לא רק) של מתחילים: כותבים לקולגות ולא לקהל היעד.
  • סרטון 4: מוכרים כדרך אגב, או לא מוכרים בכלל – ומהי הדרך הנכונה.

הדרכה במתנה:

למה לא רוכשים מדפי המכירה שלי?

ההדרכה תענה על השאלות הבאות:

  • למה מאמנים, מטפלים ויועצים צריכים לשווק בדרך אחרת, ועל מה מתבסס השיווק בתחומים האלו?
  • מהן הטעויות הקריטיות שמטפלים, יועצים ומאמנים, עושים בדפי המכירה והנחיתה שלהם?
  • ואיך אפשר לתקן אותן כדי להגדיל את המכירות (אני אתן ממש דוגמאות וכלים)?
  • ובכלל, מהן היתרונות של דפי המכירה והנחיתה, שהופכות את הכלי הזה לכלי חשוב וחזק בשיווק?